[LUGOS-PROG] PHP in "vgnezdeni" MySQL querry-ji

Matija Grabnar matija.grabnar at arnes.si
Tue Sep 28 14:22:16 CEST 2004

> Zanima me, kaksna je verjetnost, da se med prvim in drugim querryjem
> zgodi drugi querry od nekege drugega uporabnika in mi s tem zasede
> mesto, po katerem sem prej spraseval in mi tako podre celotno bazo?

Ce te zares zanima odgovor na to vprasanje, bos moral najprej povedati,
kako pogosto se kreirajo potni nalogi. Ko ta podatek imas, ti lahko vsak
student drugeg letnika matematike pove natancno verjetnost tega dogodka.

> In pa: Ali morda obstaja nacin v PHPju, ki bi mi omogocil, da bi tudi
> v PHPju spodnji querry izvedel ZGOLJ z enim stavkom?
>
> insert into potniNalog select max(id)+1, max(stevilka)+1, 'Urska' from potniNalog
Najprej si poglej v mysql dokumentaciji, kaj pravi o AUTO INCREMENT
spremenljivkah. Na kratko povedano, ce je spremenljivka auto increment,
bo vedno garantirano vsaka vrednost samo enkrat v celi tabeli.

Mimogrede, ce bos imel res stavek tako, kot si ga napisal, bosta "id" in
"stevilka" prakticno identicni (imeli bosta kvecjemu fiksni offset)
torej ne rabis dveh, ampak lahko shajas z eno - v tem primeru je
autoincrement spremenljivka najbolj enostavna resitev.

Ce dejansko potrebujes "id" in "stevilka" ki se zelo neodvisno
spreminjata (torej ima lahko kdaj nov "id" stevilko, ki je manjsa od
najvecje trenutne "stevilke" v tabeli), potem bos moral malo vec carati
- ali pa presnovati bazo, da se te traparije znebis.