[LUGOS-PROG] PHP: Kdaj se povezati z MySQL bazo?

Simon Striker simon at schtriker.net
Mon Sep 27 17:12:18 CEST 2004

Zivijo Mitja,

Monday, September 27, 2004, 4:43:03 PM, you wrote:

> kaj misliš s tem, da bi shranil podatke v spremenljivke ?
> db identifier ?
> tega ne rabiš početi.

Misli sem, da bi jih registriral ala:

session_register('ime');
$_SESSION['ime'] = $ime;
session_register('priimek');
$_SESSION['priimek'] = $priimek;
session_register('podjetje');
$_SESSION['podjetje'] = $podjetje;

Lahko bi na zgornji način, ob prijavi nekega userja v aplikacijo,
registriral vse potrebne spremenljivke in vanje shranil vrednosti za
določenega userja - tako bi se z bazo povezal le na začetku.

Druga možnost pa je, da vsakič, ko potrebujem določene podatke, se
povežem z bazo in jih iz nje preberem. Recimo, ko user klikne na
opcijo "plača", se aplikacija poveže z mysql bazo in prebere podatek
o njegovi plači ... in tako za vsako stvar posebej.

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana      +38641473856
Europe (Slovenia)