[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

Anze anze at volja.net
Sun Sep 26 12:56:47 CEST 2004

Zivjo!

> Ti dve zahtevi sta si nasprotujoci.

Vem. :)

Nek kompromis je treba najti, ampak oboje je vazno.

> Crc je praviloma dober, se posebej, ce mora biti preverjanje hitro. Baje je
> kak md5 boljsi, ce bi rad samo na koncu preveril, ali si dobil prave
> podatke.

Hvala za hint, verjetno je res bolje vzeti md5, glede na to, da procesor ne
bo ozko grlo. Ce bo kdo kdaj rabil, tule so nastete implementacije md5:
http://userpages.umbc.edu/~mabzug1/cs/md5/md5.html

> Poleg tega se pozanimaj, ce ti mogoce ze kar modema ne poskrbita, da
> podatki pridejo cez zico / eter neposkodovani.

To bi bilo sicer lepo vedeti, ampak sumim, da ne - pa tudi ce sporocita, kako
naj vem, da se je prenos uspesno zakljucil? Ce pride do napake, moram biti o
tem obvescen...

LP!

Anze