[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sun Sep 26 01:22:05 CEST 2004

Anze wrote:

>Zivjo!
>
>Imam dva modema (GSM in navaden), ki bi ju rad povezal in prenasal podatke
>med njima. Uspe mi ze vzpostaviti data call, zdaj pa bi zelel poslati podatke
>(vsebino datoteke) tako, da so cimbolj varni pred okvaro in da so cimbolj
>kompresirani. Podatke sicer lahko posljem preko (g)zipa in jih preverjam s
>crc32 algoritmom, vendar pa me zanima, ali je to dobra resitev? Vem, da
>obstajajo tudi protokoli za prenos (Xmodem, Zmodem,...) - je bolje, da vzamem
>enega od njih? Za Zmodem sem zasledil, da omogoca tudi poganjanje remote
> [...]
Če imaš tak (strojni - RX/TX, ACK) nivo podpore, nadaljuj raje do
emulacije MNP5 ali VXX protokolov, ki vsebujejo tako kompresijo kot
kontrolo prenosa. Predvidevam, da je najbolje, da si podrobno ogledaš
navodila/spisek ukazov za kak dialup modem od Hayes, ATT,
3com/USRobotics in izbereš tudi osnovne AT ukaze, ki jih boš izvajal
preden se lotiš posla. To ti bo delo precej skrajšalo.

lp, jk