[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

polz polz at aufbix.org
Sun Sep 26 01:15:01 CEST 2004

On Sunday 26 September 2004 01:07, Anze wrote:
> Zivjo!
> zdaj pa bi zelel poslati
> podatke (vsebino datoteke) tako, da so cimbolj varni pred okvaro in da so
> cimbolj kompresirani.
Ti dve zahtevi sta si nasprotujoci.

> Podatke sicer lahko posljem preko (g)zipa in jih
> preverjam s crc32 algoritmom, vendar pa me zanima, ali je to dobra resitev?
Crc je praviloma dober, se posebej, ce mora biti preverjanje hitro. Baje je
kak md5 boljsi, ce bi rad samo na koncu preveril, ali si dobil prave podatke.

> Hvalezen bi bil za kaksno mnenje, nasvet... Nimam prevec izkusenj s
> prenosom podatkov.
Mnenje ? Ne izumljaj se 1 protokola. Uporabi magari zmodem.
Ce ze gres delat svoj protokol, ga naredi iz vec slojev - spodaj naj bo sloj,
ki bo skrbel za celovitost podatkov, nad njim pa sloj, ki bo skrbel za
kompresijo.

Poleg tega se pozanimaj, ce ti mogoce ze kar modema ne poskrbita, da podatki
pridejo cez zico / eter neposkodovani.