[LUGOS-PROG] prenasanje podatkov preko modema

Anze anze at volja.net
Sun Sep 26 13:12:17 CEST 2004

> Če imaš tak (strojni - RX/TX, ACK) nivo podpore, nadaljuj raje do
> emulacije MNP5 ali VXX protokolov, ki vsebujejo tako kompresijo kot
> kontrolo prenosa. Predvidevam, da je najbolje, da si podrobno ogledaš
> navodila/spisek ukazov za kak dialup modem od Hayes, ATT,
> 3com/USRobotics in izbereš tudi osnovne AT ukaze, ki jih boš izvajal
> preden se lotiš posla. To ti bo delo precej skrajšalo.

Hm, ne razumem cisto odgovora - ce prav razumem, je MNP5 protokol na nivoju
modema, ki naj bi zascitil in kompresiral podatke, VXX pa je verjetno (ne
najdem neke pametne strani o tem) podobna stvar za fax-e. Glede na to, da moj
GSM modem (Siemens TC35i) tega ne podpira, verjetno ne morem kaj dosti
narediti? Kako bi lahko emuliral emuliral protokol, o katerem se morata med
sabo dogovoriti ze modema, brez poseganja v drobovje naprave?

LP!

Anze