prenasanje podatkov preko modema

Anze anze at volja.net
Sun Sep 26 01:07:38 CEST 2004

Zivjo!

Imam dva modema (GSM in navaden), ki bi ju rad povezal in prenasal podatke
med njima. Uspe mi ze vzpostaviti data call, zdaj pa bi zelel poslati podatke
(vsebino datoteke) tako, da so cimbolj varni pred okvaro in da so cimbolj
kompresirani. Podatke sicer lahko posljem preko (g)zipa in jih preverjam s
crc32 algoritmom, vendar pa me zanima, ali je to dobra resitev? Vem, da
obstajajo tudi protokoli za prenos (Xmodem, Zmodem,...) - je bolje, da vzamem
enega od njih? Za Zmodem sem zasledil, da omogoca tudi poganjanje remote
datotek - cesar definitivno nocem, rad bi samo poslal datoteko cez zico
(hmmm, v bistvu cez eter ;).

Predvsem pa me zanima, kaksna je podpora za potrebne funkcije pod Linuxom?
Crc32 je del zliba, verjetno kaksen gzip tudi :), kako pa je npr. z Zmodemom
in drugimi protokoli?

Hvalezen bi bil za kaksno mnenje, nasvet... Nimam prevec izkusenj s prenosom
podatkov.

Hvala in LP!

Anze