[LUGOS-PROG] PHP + MySQL + Session + ... ;)

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Mon Jan 6 17:05:52 CET 2003

Ciao.

> V form skrij hidden var query_id, ki je vsakic, ko narises form, drugacen.
> Potem pa shrani query in temp tabelo glede na sid IN query_id, ne samo glede
> na SID, kot delas zdaj. Pri gumbkih "naprej" in "nazaj" pa seveda dodas
> "?query_id=...".
>
> So pa aplikacije po mojih izkusnjah redko vredne takih komplikacij, da o
> neprenosljivosti niti ne govorimo... Si res preprican, da je stvar brez tega
> prepocasna, oziroma da je to tisto mesto, kjer moras optimizirati?
Saj po moje v tem query-u niti ni taksen problem. Vecji problem je
sestavljanje temporary tabele ... pac to tabelo je potrebno sestaviti iz
treh drugih in pol po tej tabeli iskati ... za enkrat pa res ne vem
kako bi to bolj elegantno resil (ja no v MySQL 4 imam UNION, vendar
nisem preprican, da bi tisto pohitrilo mojo zadevo).

Lp,
Dezo