[LUGOS-PROG] PHP + MySQL + Session + ... ;)

Anze anze at volja.net
Mon Jan 6 12:49:07 CET 2003

Zivjo!

> Do tu vse lepo in prav. Kaj pa se zgodi, ce v novem oknu zacne iskati
> nekaj drugega - pac stari QUERY se v sessionu prepise, ter generira se
> nova temporary tabela. Nato dobi rezultat tega drugega querya v drugo
> okno. Za tem pa hoce v prvem oknu it na drugo stran zadetkov ... tu se
> zdaj ne bodo po zgornji metodi izpisali pravi zadetki.
>
> Kaksna ideja, nasvet, karkoli?

Mogoce sem narobe razumel, ampak vseeno:

V form skrij hidden var query_id, ki je vsakic, ko narises form, drugacen.
Potem pa shrani query in temp tabelo glede na sid IN query_id, ne samo glede
na SID, kot delas zdaj. Pri gumbkih "naprej" in "nazaj" pa seveda dodas
"?query_id=...".

So pa aplikacije po mojih izkusnjah redko vredne takih komplikacij, da o
neprenosljivosti niti ne govorimo... Si res preprican, da je stvar brez tega
prepocasna, oziroma da je to tisto mesto, kjer moras optimizirati?

LP!

Anze