[LUGOS-PROG] PHP + MySQL + Session + ... ;)

Anze anze at volja.net
Tue Jan 7 00:02:20 CET 2003

Zivjo!

> Saj po moje v tem query-u niti ni taksen problem. Vecji problem je
> sestavljanje temporary tabele ... pac to tabelo je potrebno sestaviti iz
> treh drugih in pol po tej tabeli iskati ... za enkrat pa res ne vem
> kako bi to bolj elegantno resil (ja no v MySQL 4 imam UNION, vendar
> nisem preprican, da bi tisto pohitrilo mojo zadevo).
Mogoce bi pomagalo, ce bi opisal, kaj pravzaprav hoces narediti... Ce bi rad
samo iskal po svojih bazah, si jih lahko poindeksiras in s tem precej
pohitris iskanje - en clanek na to temo:

http://www.phpbuilder.com/columns/clay19990421.php3

Ideja v tem clanku je, da poindeksiras vse besede, ki pridejo v postev pri
iskanju, v neko iskalno bazo. Ko potem isces, je iskanje precej hitrejse.
(Koda meni ni prevec vsec, ampak ideja je dobra.) Mislim, da je precej bolj
pomembno, da pohitris iskanje, kot pa da si shranis rezultate iskanja -
vecina ljudi tako ali tako pogleda samo prvo in mogoce se drugo stran
zadetkov, potem pa spremenijo query, da najdejo, kar so iskali...

LP!

Anze