PHP + MySQL + Session + ... ;)

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sun Jan 5 14:40:16 CET 2003

Hi.

Delam search po eni moji bazi v MySQL-u. Da bi pohitril iskanje, delam
cimmanj joinov (kar se da resolvam prvic {pri prvi strani rezultatov},
shranim 'optimiziran' query v session in le-tega uporabim pri nadaljnih
straneh iskanja). Razmisljam tudi o uporabi temporary tabel, ki so omejene
samo na trenutno povezavo na MySQL server.

Tu pa se stvari zapletejo (no ja, mogoce sem kaj spregledal). Namrec kaj
pa se zgodi, ce je uporabnik ze na drugi strani rezultatov (nekaj imam ze
v sessionu, poleg tega pa ima to 'okno' stalno povezavo na bazo, torej
svojo instanco temporary tabele). Tedaj uporabnik odpre novo okno z
pritiskom <ctrl>+N v IE. Odpre se novo okno, ki ima isti session (se
mogoce motim ali sem kaj narobe naredil). To novo okno ima dostop do ISTE
temporary baze ter do istega 'optimiziranega' querya shranjenega v
sessionu.

Do tu vse lepo in prav. Kaj pa se zgodi, ce v novem oknu zacne iskati
nekaj drugega - pac stari QUERY se v sessionu prepise, ter generira se
nova temporary tabela. Nato dobi rezultat tega drugega querya v drugo
okno. Za tem pa hoce v prvem oknu it na drugo stran zadetkov ... tu se
zdaj ne bodo po zgornji metodi izpisali pravi zadetki.

Kaksna ideja, nasvet, karkoli?

Hvala in lp,
Dezo