[LUGOS-PROG] Pravila, mailingliste, etc...

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Thu Jul 4 11:40:22 CEST 2002

Howdy!

Si ne morem pomagati, da ne bi dodal se svojih 5 dag zenfa:

David Klasinc wrote:

>Problem je v tem, da ti posiljas mail, ki ni v skladu s pravili dopisnih
>seznamov Lugosa, ki je v HTMLju, ki ne ustreza precej ljudem, ne samo meni
>recimo, problem je tudi v tem, da ne upostevas opozoril drugih clanov tega
>seznama, ki so tukaj mogoce ze dalj casa in vedo kako se je potrebno obnasati
>na dopisnem seznamu.

Tista omemba Winsov pa Outlooka v enem izmed prejsnjhi postov je v
bistvu zelo mimo. To je priblizno tako, kot bi na prireditvi 'Dnevi piva
in cvetja' v Laskem tocili le Union. A smo na Lugos (pomena te kratice
se menda se spomnimo) listi ali kaj?

Pa se ena pomisel: ce je ze posiljatelj tako zelo proti branju in
upostevanju pravil, se naj zaveda, da marsikdo ob pogledu na HTML kode v
e-mailu enostavno stisne tipko DEL. In to v primeru, ko clovek pricakuje
odgovor, vsekakor ni prav fina stvar.

--
Peace!
  Mkx