Pravila, mailingliste, etc...

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Thu Jul 4 07:56:54 CEST 2002

On Thursday 04 July 2002 00:02, you wrote:

> <head>
> </head>
> Vsi delamo napake. Sam ne vidim razloga, zakaj bi se jst razburju, ce bi
> mi kdo poslu kak mail, ki ne ustreza mojemu okusu?<br>

Problem je v tem, da ti posiljas mail, ki ni v skladu s pravili dopisnih
seznamov Lugosa, ki je v HTMLju, ki ne ustreza precej ljudem, ne samo meni
recimo, problem je tudi v tem, da ne upostevas opozoril drugih clanov tega
seznama, ki so tukaj mogoce ze dalj casa in vedo kako se je potrebno obnasati
na dopisnem seznamu.

Zdaj pa naj bo dovolj debate na to temo....

--
David!