Pravila, etc...

Matthai (Ljudmila) matthai at mail.ljudmila.org
Thu Jul 4 11:55:02 CEST 2002

Ziv!

> Tista omemba Winsov pa Outlooka v enem izmed prejsnjhi postov je v
> bistvu zelo mimo. To je priblizno tako, kot bi na prireditvi 'Dnevi piva
> in cvetja' v Laskem tocili le Union. A smo na Lugos (pomena te kratice
> se menda se spomnimo) listi ali kaj?
Smo na Lugos listi. Ampak nimamo vsi Linuxa - zal. Zal nimamo vsi moznosti
namestiti Linux na svoj racunalnik.

Mislim pa da sta dejstvo da veliko ljudi uporablja HTML maile in tisto kar
je nekdo napisal o evoluciji vredno razmisleka.

(ceprav to zame ni ravno evolucija in jaz vsakemu, ki mu pomagam pri
namestitvi Wintenda vklopim plantext posiljanje maila)

> Pa se ena pomisel: ce je ze posiljatelj tako zelo proti branju in
> upostevanju pravil, se naj zaveda, da marsikdo ob pogledu na HTML kode v
> e-mailu enostavno stisne tipko DEL. In to v primeru, ko clovek pricakuje
> odgovor, vsekakor ni prav fina stvar.
Hmm, upam da se to ni zgodilo ob mojem prejsnjem mailu, ko sem spraseval
nekaj o JavaScriptu...
Je sporocilo sploh prislo na listo?

lp, M.