[LUGOS-PROG] serijski port in gsm

gdb gregor.malensek at k2.net
Wed Jan 30 23:56:37 CET 2002

Kolikor mi je uspelo razbrati iz dokumentacije ravno s posebnima
nastavitvama "options_new.c_cc[VTIME] = 10 in options_new.c_cc[VMIN] =
0" nastavis timeout. Zato mocno dvomim v tvoje trditve, da "kar nekaj
berem".

S tvojo drugo trditvijo se popolnoma strinjam in jo bom tudi poskusil
implementirati.

Kar se tice minicoma stvar dela kot se sika.

cu