[LUGOS-PROG] serijski port in gsm

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Thu Jan 31 20:35:44 CET 2002

> Kolikor mi je uspelo razbrati iz dokumentacije ravno s posebnima
> nastavitvama "options_new.c_cc[VTIME] = 10 in options_new.c_cc[VMIN] =
> 0" nastavis timeout. Zato mocno dvomim v tvoje trditve, da "kar nekaj
> berem".

Hmm, upraviceno .. konec koncev sem res samo en *delujoc* program - ki
je z DCE komuniciral na tako visokem nivoju - videl od blizu in ta je
uporabljal blocking I/O + select(); ti si jih verjetno napisal ze na
kupe tako da ves bolje od mene. In ja, relevantni del n_tty.c mi je
cisto nerazumljiv, manpage pa niti malo ne pomaga :)

> Kar se tice minicoma stvar dela kot se sika.

Kako nenavadno ... Pogledat minicomov source (za I/O) je verjetno
pretezko ?

Blaz Antonic