[LUGOS-PROG] serijski port in gsm

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Jan 29 18:18:31 CET 2002

>   i=0;
>   while (read(fd, &ch, 1) > 0)
>   {
>    i += 1;
>    printf("%s", ch);
>   }

Tega nihce se ni omenil: a ne bi bilo pravilneje uporabljati blocking
I/O in select() na file descriptorju ? Ti sploh ne cakas na odgovor, kar
nekaj beres ven ne glede na to, ali je telefon kaj poslal ali ne.

Druga stvar, zdi se mi zelo mozno da je v bufferju na zacetku kaj
neuporabnega. Vsekakor ne bi bilo slabo, ce bi spraznil buffer preden
pocnes kaj drugega in uporabis select().

Kaj se pa zgodi, ce pozenes en terminalski programcek (minicom, ...),
nastavis vse parametre *pravilno* in posljes AT ? Nekako se mi zdi, da
tam stvar deluje (kot bi tudi delovala na kaksnem drugem OSu, npr. v
DOSu) ...

Blaz Antonic