Re: [LUGOS-PROG] merjenje časa natačneje kot na se kunde

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue Nov 6 10:44:37 CET 2001

On Fri, 2 Nov 2001, Ales Bardorfer wrote:

> Spodnja funkcija read_tsc() vrne st. procesorjevih ciklov (Pentium in
> novejsi) od boot-a (uptime) naprej. Za merjenje relativnega casa samo
> preracunaj razliko dveh odcitkov v SI sekundo ali kar ti je ljubse. Na

Obstaja kaksen mehanizem, kako to pretvorbo lahko avtomatiziras? Torej, da
bo nespremenjen program delal tudi po preselitvi na drug racunalnik, ki
ima recimo procesor z drugacno frekvenco?

Na misel mi pride gledanje v /proc/cpuinfo, vendar je to specificno za
Linux. Lahko bi izvedel neko testno merjenje s tem stevcem in na klasicen
nacin ter potem sel preracunavat. Samo tudi ta resitev mi nekako ni kaj
prida vsec.

> Pri prevajanju z gcc uporabi -O2 optimizacijo.

Lahko tole podkrepis s kaksnim argumentom? Zakaj ravno -O2 in ne kaj vec
ali kaj manj?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar at uni-mb.si, A.Casar at ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar at s-gms.ms.edus.si
University of Maribor       | DECnet:   RCUM::ALES
SLOVENIA                    | WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/