[LUGOS-PROG] merjenje èasa nataènejekot na se kunde

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Wed Nov 7 09:32:00 CET 2001

Ales Casar wrote:

> Obstaja kaksen mehanizem, kako to pretvorbo lahko avtomatiziras? Torej, da
> bo nespremenjen program delal tudi po preselitvi na drug racunalnik, ki
> ima recimo procesor z drugacno frekvenco?
>
> Na misel mi pride gledanje v /proc/cpuinfo, vendar je to specificno za
> Linux. Lahko bi izvedel neko testno merjenje s tem stevcem in na klasicen
> nacin ter potem sel preracunavat. Samo tudi ta resitev mi nekako ni kaj
> prida vsec.

Nic bolj pametnega mi ne pride na misel. Na Linux-u imas v kernel-space
globalno spreemnljivko "cpu_hkz", ampak to v koncni fazi lahko dosezes
preko /proc/... kot ze sam omenjas.
Se najboljsa varianta se mi zdi merjenje v nekem precej dolgem
intervalu, da minimiziras napako, ce je sistem slucajno zelo obremenjen
v casu merjenja...

Kateri OS pa imas v mislih?

> Lahko tole podkrepis s kaksnim argumentom? Zakaj ravno -O2 in ne kaj vec
> ali kaj manj?

Tista asm funkcija ni zrasla na mojem zelniku, tako da niti ne vem zakaj
tako. Avtor pa priporoca -O2.
Domnevam pa, da je nekaj v zvezi z inline funkcijami. Namrec ravno med
-O2 in -O3 je razlika samo v tem, kako gcc prevede inline funkcije.
Vseeno pa po mojem, glede na __volatile__ lahko uporabis tudi vecjo
optimizacijo, ampak lahko pa da se motim.

lp,
Ales