[LUGOS-PROG] Grdo offtopic vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Mon Nov 5 23:07:23 CET 2001

Ziv!

> Originalen source dokument ni moj. Mozak je v njegovo oblikovanje (65+
> strani) vlozil ogromno casa, tezko si predstavljam, da bi bil
A to bos ponavljal veckrat (vsak mesec recimo) ali gre za one-time event?
Ker ce gre za to ali pa dvakrat na leto se ti ne splaca vlagati prevec
energije v programiranje... za take stvari jaz uporabljam makre. Ce imas pa
zadevo ki jo bos izvajal pogosto bi pa ze veljalo razmisliti o cem boljsem.

Drugace se je pa z Wordom ukvarjal Branko Safaric, jaz sem pred leti imel
njegovo knjigo in sem ga potem enkrat domov klical za eno rec, pa mi je
odgovoril Poglej ce ima kje mail ali pa telefon objavljen.

(pise se Safaric)

lp, Matej