[LUGOS-PROG] Grdo offtopic vprasanje

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Nov 6 07:07:52 CET 2001

> Priporocam, da to delas v LaTeXu ali pa s html, vse skupaj pa parsas s
> perlom, pythonom, ali sedom/awkom. Super enostavno v primerjavi z do
> zdaj ponujenimi resitvami, pa se zastonj je :)

Originalen source dokument ni moj. Mozak je v njegovo oblikovanje (65+
strani) vlozil ogromno casa, tezko si predstavljam, da bi bil
pripravljen zamenjat. I wonder kaksen bi bil HTML outpot iz Worda ..
imam zoprn obcutek, da cisto nic lep in predvsem neberljiv (PDF je nekaj
cez pol MB, Wordov HTML bo potem verjetno 5-10 MB). A res nihce ne pozna
kaksnega Word guruja ? :)

Eno vprasanje, ki nima veze z mojim originalnim: ce je moje razumevanje
pravilno LaTeX nikoli ne omogoca WYS/WYG ?? Torej ni variante sploh, da
bi izvirni dokument lahko v LaTeXu opisal tako, da bi bil vizualno
povsem identicen originalu ??

Blaz Antonic