[LUGOS-PROG] Grdo offtopic vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Mon Nov 5 23:03:32 CET 2001

Ziv!

> Koliko casa se pa taka stvar izvaja ? Sprasujem zato, ker gre za 65+
> strani drobnega teksta; hitrost nacelno ni problem, dokler gre vse
> avtomatsko. In tukaj ne bi slo avtomatsko, ampak bi moral nekdo dol
> scrollat po vrsticah in makro zagnat vsakic sproti.
Ne, scrollat ni treba (to dela macro sam), samo macro rabis zagnati
tolikokrat kolikor imas vrstic v slovarju. Recimo 100x pritisnes Alt-S...
saj je glupa resitev, ampak naceloma pa dela.

Drugace se mi zdi da je pa kar hitro... Tabele so sicer zelo pocasne v
Wordu, ampak da lepo pripravim vzorec z okoli 6000 osebami traja dan ali
dva... prej je trajalo par tednov.

Po moje je to vprasanje najvec ene ure raje manj... pa tudi da posnames
makro je precej hitro.

lp, Matej