Grdo offtopic vprasanje

Blaz Antonic blaz.antonic at havn.com
Tue Nov 6 02:58:45 CET 2001

Hello,

Najprej en disclaimer: na tej listi vsake toliko casa vidim offtopic
maile, ki me malo znervirajo, tako kot bo tale mail verjetno koga :)
Ampak tako vsaj vem, da tudi oknoidni programerji strasijo po tej listi
.. in enega takega bi prosil za pomoc:

Kje dobit tutorial (ali se bistveno bolje, delujoc primerek, jaz nimam
Worda ploh, to rabim za enega znanca) makrota za M$ Word, ki bi v
besedilu delal search and replace (vkljucno z zamenjavo fonta in
resetiranje dodatnih atributov a'la bold) tako, da bi npr. iz enega
dokumenta ("slovar") bral entryje, jih parsal in z njimi izvajal search
and replace v drugem dokumentu ??

Npr slovar bi zgledal nekako tako:
" [abc] " = "DE"
" [fg]  " = "H"
itd.

kar bi pomenilo, da bi vse occurences (kakorkoli se to prevede) texta
"[abc]" zamenjal za "DE" in spremenil font (iz tistega, kar je bilo prej
na nekaj fiksnega, recimo Webdings, torej tisto na desni strani enacaja
naj bi vedno imelo vnaprej dolocen drug font nastiman, nic
italic/bold/underlined ali kaj podobnega, vnaprej dolocena velikost, ne
glede na to, kaksen je bil original).

Slovar bi bil vedno v istem filetu (ali pa bi ga podal kot parameter).
In ne, ne rabim super inteligentnega parserja, povsem zadovoljiv bi bil
tak z N prehodi cez dokument, kjer je N stevilo entryjev v slovarju.

A zna kdoo kaj takega naredit oz. pozna koga drugega, ki to zna in bi
bil pripravljen pomagat ?

Blaz Antonic