[LUGOS-PROG] Grdo offtopic vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at uni-lj.si
Mon Nov 5 19:35:17 CET 2001

Ziv!

> Npr slovar bi zgledal nekako tako:
> " [abc] " = "DE"
> " [fg]  " = "H"
> itd.
>
> kar bi pomenilo, da bi vse occurences (kakorkoli se to prevede) texta
> "[abc]" zamenjal za "DE" in spremenil font (iz tistega, kar je bilo prej
> na nekaj fiksnega, recimo Webdings, torej tisto na desni strani enacaja

> Slovar bi bil vedno v istem filetu (ali pa bi ga podal kot parameter).
> In ne, ne rabim super inteligentnega parserja, povsem zadovoljiv bi bil
> tak z N prehodi cez dokument, kjer je N stevilo entryjev v slovarju.
Ce je stevilo recordov v slovarju fiksno naceloma ni roblema... ce pa ni je
pa malce vec dela.
Predlagam da kolega makro kar posname, se pravi enkrat na roke izvede eno
zaporedje operacij in jih posname kot makro.
Jaz bi se zadeve lotil takole - bom razlozil samo za replacanje, menjava
fontov pa je po moje bolj enostavna

Odpres dokument v katerem zelis zamenjevati...
Sedaj pa zazenes snemanje makra. Dolocis hotkey ali pa tool button za zagon.

Seda pa potrebni pogoj... vmes mora bii vedno isto locilo ki pove kaj
zamenjati s cim. Recimo enacaj. V vsaki vrstici se sme pojaviti samo enkrat.

Si na prvi vrstici in skocis na zacetek te vrstice.
Poisces "=".
Gres en znak levo in skopiras na clipboard vse od tam do zacetka vrstice
(shift-home). Sedaj skocis en znak desno od enacaja (in nic ne kopiras).
Odpres okno za replace (ctrl-h). V find polje "pastas" tisto kar si prej
skopiral. Z misko skocis na slovar (dokument in sedaj in skopiras vse od tam
kjer si se prej ustavil (desno od enacaja) do konca (shift-end) na
clipboard. Z misko skocis nazaj na replace dialog in v polje replace
skopiras kar imas na clipboardu.

Preklopis na drugi dokument (odprta sta samo dva) in naredis replace all.
Zapres replace okno.

Gres nazaj v datoteko s slovarjem in skocis v drugo vrstico. Ponovis do
konca slovarja.

Ce slovar ni fiksen, pa lahko naredis takole. Vrstico ki si jo v slovarju ze
obdelal, oznacis od zacetka do konca in pobarvas rdece. Potem je vse kar
moras narediti le to, da tolikokorat pritisnes hotkey, kolikor vrstic je v
slovarju. Rdeca barva pa je indikator napredka...

Spreminjanje fonta... v replace oknu v polju replace lahko dolocis kaksne
oblike naj bo replacement... fonti, barve, stili, itd.

Jaz nekaj podobnega uporabljam za izdelavo listov s tabelami. V Excelu imam
recimo 5000 vrstic, dolocene vrstice pa morajo biti skupaj v eni tabeli (za
vzorce, ljudje iz enega vzorcnega okolisa so na svojem listu v svoji
tabeli). V bistvu imam za vsako vzorcno enoto kaksnih 7 parametrov v eni
sami tabeli v Excelu, makro pa mi potem ustvari razlicno velike tabele (po
razlicnih kriterijih), obrobljene, osencene in oh-in-sploh lepo
oblikovane... zadeva pa se izvozi v RTF oz. lahko tudi v PDF po potrebi...

lp, Matej
lp, Matej