[LUGOS-PROG] stevke...

simon.tutek at email.si simon.tutek at email.si
Sat Nov 3 07:42:31 CET 2001

Mitja, ce si slucajno student FERI-ja, lahko taksne stvari vedno vprasas
asistenta ali pa demonstratorje na vajah.

Studentje, to nalogo obiicajno resujejo na enega izmed dveh nacinov:

1)
Generiranje vseh moznih kombinacij enic, desetic in stotic (vsaka je stevilo
zase). Sesteti tri stevila ni tezko, prav tako tudi izracunati stevilo, ki ga
predstavljajo.

2)
S pomocjo celostevilcnega deljenja in njegovih ostankov izluscijo vsako
stevko posebaj (npr. 123 % 10 = 3, 123  / 10 = 12).

Lep pozdrav
Simon