[ LUGOS-PROG ] [ LUGOS-PROG ] Ima kdo izku1nje z RT Linuxom

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Tue May 8 09:33:10 CEST 2001

Goran Bervar wrote:

> Hvala za namig, jo bom definitivno poskusil prebrati (glede na hitrost
> Amazona ne taklo kmalu...).

Knjigo dobis tudi v CTK (Centralni tehniski knjiznjici) v Lj.
Trenutno je prosta.

> Mogoce ves, katero distribucijo/verzijo Linuxa je najbolje
> uporabiti za to? Je kaksna, ki ima dovolj cist kernel, ali je zares pametno
> potegniti cist kernel iz linux.org?

Definitivno dobi "vanilla" jedro s ...kernel.org
(ftp://ftp.si.kernel.org).
Sam uporabljam Debian 2.2, Manrake 7.2 in RH 6.2. Ceprav so "official"
jedra, ki pridejo zraven Mdk in RH ze precej spremenjena, sam nisem imel
nobenih problemov s cistimi "vanilla" jedri. Res pa je, da ne uporabljam
recimo Mdk supermount-a, ki je ena od sprememb Mdk jedra. Debian pa
mislim da ne spreminja nic.
Poleg RTL patcha sem recimo brez problemov uporabil se raiserfs in
udma66 patch-a. Zato lahko poskusis tudi z "manj" cistimi jedri.
Po mojih izkusnjah je cisto vseeno katero distribucijo uporabis. V
vsakem primeru moras na novo prevesti jedro.

> Ali razumem prav ko berem, da je miniRTL zaenkrat samo z verzijo RTL 2?

Mislim da, sicer pa je nisem se nikoli uporabljal.

lp,
Ales