[ LUGOS-PROG ] Ima kdo izku1nje z RT Linuxom

Bojan Ramsak bojan.ramsak at rtvslo.si
Fri May 11 14:23:15 CEST 2001

Živijo,

pošte iz liste ne berem ravno vsak dan, zato se šele odgovarjam na tvoje vprašanje.
Sicer ti je Ales ze zelo lepo napisal ampak ti bom povedal se moje izkušnje.

> Mogoce ves, katero distribucijo/verzijo Linuxa je najbolje
> uporabiti za to? Je kaksna, ki ima dovolj cist kernel, ali je zares pametno
> potegniti cist kernel iz linux.org? Ali razumem
> prav ko berem, da je miniRTL zaenkrat samo z verzijo RTL 2?

Z RT-Linux sem začel v verziji RTL-2 z kernelom 2.2.14. Izhajal sem kar iz primerov in
potem kaj hitro naredil svoj modul za delo s serijskim portom. Za moje potrebe je bil
pač tisti RT-COM preširoko zastavljen. Literaturo sem uporabil samo tisto, ki je bila na
spletu zraven RT-Linux-a.
Ker sem RT-Linux želel uporabiti na embedded PC-ju s flashdiskom, sem si malce
pogledal miniRTL in nato na podlagi LRP (Linux Router Project) spatchal lasten kernel.
Med drugim uporabljam za komunikacijo kernel modul - user prog. rt-buff. Odlična in
zelo enostavna rešitev za delo preko shared memory.

Ker ima RTL-3 kar nekaj izboljšav glede na RTL-2 npr. možnost klicanja funkcij iz
glibc, bom sedaj prešel na RTL-3. To pomeni, da bi tudi moj verzija miniRTL delala s
RTL-3.

Lep pozdrav

Bojan