[ LUGOS-PROG ] [ LUGOS-PROG ] Ima kdo izku1nje z RT Linuxom

Goran Bervar goran.bervar at adapti.si
Tue May 8 10:15:40 CEST 2001

Ales,

hvala za izprcen odgovor. Vecino linkov sicer ze poznam, ne pa tudi knjige.
Hvala za namig, jo bom definitivno poskusil prebrati (glede na hitrost
Amazona ne taklo kmalu...). Instaliral sem sicer RTL 2, ampak ker sem se na
zacetku bom verjetno sesul vse skupaj in instaliral RTL 3. Dovoli mi se
nekaj vprasanj: Mogoce ves, katero distribucijo/verzijo Linuxa je najbolje
uporabiti za to? Je kaksna, ki ima dovolj cist kernel, ali je zares pametno
potegniti cist kernel iz linux.org? Ali razumem
prav ko berem, da je miniRTL zaenkrat samo z verzijo RTL 2?

LP

goran