[ LUGOS-PROG ] Anti-Aliasing v Gnome?

Luka Napotnik nluka at email.si
Tue May 22 01:12:39 CEST 2001

Primoz Kolaric wrote:

> ok, vem, da to ni odgovor, ampak zakaj sploh gnome?
>
> jaz mam kde ze od samega zacetka (odkar je prisel ven) in se mi prav dopate,
> se posebaj QT  (programiranje z qt al pa z mfc je tak ko dan pa noc)

To me zanima, ker sem pred kratkim ugotovil, da z qt knji¾nicam ne morem izdelovati
komercialnih programov. Zato se bom raje prilagodil GNOME(vem, da je KDE lepsi in boljsi).
Zato tudi rabim nasvet, kako malo polepsati pisave GNOMe. Poleg komercialnega programiranja v GNOME ima
dodan super program, ki se imenuje GLADE.
To je vizualni programski pripomocek za izdelavo C,C++,Perl aplikacij.
Zato pa PROSIM, CE KDO VE ZA TO VPRASANJE ODGOVOR NAJ SE MO JAVI!