[ LUGOS-PROG ] Anti-Aliasing v Gnome?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 21 21:11:06 CEST 2001

Na 21 May 2001 19:12:39 -0400, je Luka Napotnik zapisal:

> To me zanima, ker sem pred kratkim ugotovil, da z qt knji¾nicam ne morem izdelovati
> komercialnih programov. Zato se bom raje prilagodil GNOME(vem, da je KDE lepsi in boljsi).
> Zato tudi rabim nasvet, kako malo polepsati pisave GNOMe. Poleg komercialnega programiranja v GNOME ima
> dodan super program, ki se imenuje GLADE.
> To je vizualni programski pripomocek za izdelavo C,C++,Perl aplikacij.
> Zato pa PROSIM, CE KDO VE ZA TO VPRASANJE ODGOVOR NAJ SE MO JAVI!

kot sem rekel, se ne da, morda lahko kak  izvlecek iz nautilusove
knjiznice uporabis (ugibam da je lgpl,torej nebi smelo bit problemov, ce
downloadas iz cvsja se mi zdi da je modulu ime eel, verjetno bo notr
tudi kaj takega drugace pa kr v nautilus source

drugace pa, ce nameravas aplikacijo spravit v produkcijo sele cez kake
pol leta, potem predalgam da zacnes kar z GTK 2.0 predverzijami delati,
ki to ze omogocajo... gtk 2.0 izide pa uradno njekje oktobra se mi zdi

a res znas glade uporabljat? bi se lahko enkrat za kako predavanje
zdilal :)

drugace ce pa se ti zdi gtk2.0 predalec predlagam da raje poglej ce imas
prave pisave
moja nastavitev v kontrolnem centru.izbirnik tem.uporabnikova pisava:

zahtevano ime pisave:
-adobe-helvetica-medium-r-normal-*-*-100-*-*-p-*-iso8859-2
dejansko ime pisave:
-BIZNET-Aplos-Medium-R-Normal--14-100-100-100-P-76-ISO8859-2

se iz firbca, kaksen tip programja pises, odjemalce, ali kaj bolj
komplexnega?

Lep Pozdrav
Andraz Tori