[ LUGOS-PROG ] Anti-Aliasing v Gnome?

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon May 21 21:04:00 CEST 2001

Na 21 May 2001 18:27:49 +0000, je Primoz Kolaric zapisal:

> ok, vem, da to ni odgovor, ampak zakaj sploh gnome?

jaz pa imam odgovor
se ne da. pocakaj na 2.0, ce bo sreca mila pred 31. decembrom letos
pisave so ponavadi kar v redu, samo prave moras najti...

> jaz mam kde ze od samega zacetka (odkar je prisel ven) in se mi prav dopate,

diferent strokes for different folks

> se posebaj QT  (programiranje z qt al pa z mfc je tak ko dan pa noc)

kar se mene tice je VCL/CLX edina clovekoljubna knjiznica komponent...
je pa GTK veliko bolj transjezicen od vsega ostalega kolikor jaz vem...
ampak spet, to je bolj vprasanje okusa kot cesa drugega :)

Lep Pozdrav
Andraz Tori