[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Aug 19 11:47:27 CEST 2001

Na 18 Aug 2001 22:09:05 +0200, je David Ipavec zapisal(a):

> Kaj si mislil v zadnjih dveh vrsticah,
> da prevajalnik generira dokaj enostavno asm kodo ali kaj drugega

to da bi bilo lahko enostavnejse kot je :)
sam za to da so izbrali kompleksnejšo sintakso imajo zelo utemeljene
razloge...

> Saj verjetno ta podjetja nimajo nic proti Linux-u,
> 1. ne splaca se za nekaj vec prodanih kopij
> 2. tega ne znajo, ne poznajo Linux-a
>
> Tisti ki so pisali razvijalcem teh programov,
> kaksen odgovor so dobili

Problem tiči drugod...
Meni se zdi edino vredno, če se dela takšen program, da se ga naredi pod
GPL, BSDL ali kaj podobnega ... (ne podatki, ampak program).
in to podjetjem sploh sploh ni všeč ker s tem 'exposajo' svojo bazo...

no .. da bi pa pisal zastonj closed source za neko podjetje ... se mi
zdi pa pod nivojem... ne samo to - zagotovo bo moral razvijalec
podpisati NDA (Non Disclosure Agreement), kar je ena najbolj podlih
stvari s katerimi se duši razvoj prostega programja...
da ne govorimo kaj dela MS s 'shared source'.. samo pogledaš njihov
source pa ne smeš razvijat kakršngakoli podobnega izdelka...

skratka, v primeru da bi bil za razvoj česa takega potreben podpis NDA
si društvo s tem zagotovo ne bo mazalo rok.

Skoraj boljše se mi zdi porabljen čas za izboljševanje WINEa, kar bi v
končni fazi omogočilo, da se ubije več muh na en mah...
Ampk kolikor vem slvenci itak nismo baš razvijalci open sourcea... z
redkimi izjemami, sploh pa nimamo free source kadrov v 'low level'
programiranju (AFAIK)...

Konkretno ASP za silo teče pod WINE, če se je kdo pripravljen malo
spustiti v WINE in ga popraviti tako, da bo tekel BP, sem prepričan, da
je moč poleg 'slave' za stvar tudi nekaj denarja (če naj bi komu bil to
motiv)...

Lep Pozdrav
Andraž Tori