[ LUGOS-PROG ] TIS baza

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sun Aug 19 12:27:24 CEST 2001

On Sun, Aug 19, 2001 at 11:47:27AM +0200, Andraz Tori wrote:

> Problem tiči drugod...
> Meni se zdi edino vredno, če se dela takšen program, da se ga naredi pod
> GPL, BSDL ali kaj podobnega ... (ne podatki, ampak program).
> in to podjetjem sploh sploh ni všeč ker s tem 'exposajo' svojo bazo...

Med windows uporabniki prevladuje miselnost, da ce podajo specificacijo baze
da s tem nekaj zgubijo, kar ni res.

Ce pise npr LUGOS program TIS za Linux,
potem kaj drugega kot open source ne pride v postev
Ce pa npr Telekom poskrbi za TIS za Linux,
pa je lahko closed source

> no .. da bi pa pisal zastonj closed source za neko podjetje ... se mi
> zdi pa pod nivojem... ne samo to - zagotovo bo moral razvijalec
> podpisati NDA (Non Disclosure Agreement), kar je ena najbolj podlih
> stvari s katerimi se duši razvoj prostega programja...

Ce ze podpises NDA, se to dela za velike denarje.

> Konkretno ASP za silo teče pod WINE, če se je kdo pripravljen malo
> spustiti v WINE in ga popraviti tako, da bo tekel BP, sem prepričan, da

Saj meni tudi dela ASP pod WINE, sam to ni to