[ LUGOS-PROG ] TIS baza

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Sat Aug 18 22:09:05 CEST 2001

On Sat, Aug 18, 2001 at 05:47:29PM +0200, Andraz Tori wrote:

> Svoj čas sem se precej ukvarjal s takimi rečmi :)
> problem je da ima človek na svetu samo omejeno količino časa na voljo,

> 'aplikacijski' ASM za x86 je dokaj enostaven, edino GNUjeva (gdb&co)
> oblika sintakse je bolj nepregledna kot Intelova...

Kaj si mislil v zadnjih dveh vrsticah,
da prevajalnik generira dokaj enostavno asm kodo ali kaj drugega

> 'razvozlat' nek algoritem na podlagi asm kode je v večini primerov
> precej ubijalsko delo, zato ga ne priporočam (konkretno so to naredili
> pri razvoju DeCSS...).
> Lepota stvari je ravno v tem, da se ne trudiš ugotovit kaj program dela,
> vse kar moraš razvozlati je samo katere svoje funkcije uporablja - torej
> njihove naslove in seznam parametrov...

Ja, ampak ugotoviti moras kaj funkcija dela

> naprimer to, da v VB ali Delphi napišeš skripto ki ti 'upravlja z miško'
> in vsako geslo posebej izvozi v datoteko (v amebisu se to da) ... no ...
> pa imaš naenkrat svojo bazo... pa še čisto legalno si prišel do nje
> (njena nadaljnje razmnoževanje bi bilo pa seveda nelegalno)

Pa se vedno deluje.

> ampak tisto kar se meni zdi bolj pomembnejši cilj kot to da si nekaj
> pripraviš za osebno uporabo je to, da podjetja prepričaš da te kliente
> tudi uradno dajo zraven, da dvigaš podporo platformi... nemogoče?

Saj verjetno ta podjetja nimajo nic proti Linux-u,
1. ne splaca se za nekaj vec prodanih kopij
2. tega ne znajo, ne poznajo Linux-a

Tisti ki so pisali razvijalcem teh programov,
kaksen odgovor so dobili