[ LUGOS-PROG ] TIS baza

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sat Aug 18 17:47:29 CEST 2001

Na 18 Aug 2001 17:17:21 +0200, je David Ipavec zapisal(a):

> Ne gre samo za TIS, tudi ASP slovarji, Atlas Slovenije, ...
> tudi ti bi lahko obstajali za Linux.

in verjetno še kakšna druga zadeva

> A ti to znas ?
> Zame, amaterja na tem podrucju je problem.
> Ni problem ugotoviti kako program isce po bazi in dekodira,
> ce le poznas ASM za 386 in Windows, samo ni tako malo dela.

Svoj čas sem se precej ukvarjal s takimi rečmi :)
problem je da ima človek na svetu samo omejeno količino časa na voljo,
da bi se vsega lotil...
'aplikacijski' ASM za x86 je dokaj enostaven, edino GNUjeva (gdb&co)
oblika sintakse je bolj nepregledna kot Intelova...

'razvozlat' nek algoritem na podlagi asm kode je v večini primerov
precej ubijalsko delo, zato ga ne priporočam (konkretno so to naredili
pri razvoju DeCSS...).
Lepota stvari je ravno v tem, da se ne trudiš ugotovit kaj program dela,
vse kar moraš razvozlati je samo katere svoje funkcije uporablja - torej
njihove naslove in seznam parametrov...
da bi bili programerji tako delavni da bi to s kakšnimi obskurnostmi
otežili pa močno dvomim...
ok.. ampak to je že precej poglobljen primer 'skriptanja'...

obstajajo tudi enostavnejši...
naprimer to, da v VB ali Delphi napišeš skripto ki ti 'upravlja z miško'
in vsako geslo posebej izvozi v datoteko (v amebisu se to da) ... no ...
pa imaš naenkrat svojo bazo... pa še čisto legalno si prišel do nje
(njena nadaljnje razmnoževanje bi bilo pa seveda nelegalno)

mogoče pa je kdo to že naredil... :)

ampak tisto kar se meni zdi bolj pomembnejši cilj kot to da si nekaj
pripraviš za osebno uporabo je to, da podjetja prepričaš da te kliente
tudi uradno dajo zraven, da dvigaš podporo platformi... nemogoče?

It's kind of fun to do the impossible.
--Walt Disney

Lep Pozdrav
Andraž Tori