[ LUGOS-PROG ] Prostor na disku

Gasper Rajsek gape.korn at siol.net
Mon Apr 2 16:54:23 CEST 2001

Zivjo!

Hvala za odgovor, imam pa se nekaj vprasanj.

1. Poglejte, zdaj sem si skopiral vse v direktorij "/mnt/linux/usr/local" in
potem sem napisal "ln -s /usr/local /mnt/linux/usr/local".
Nastala je datoteka "locall" v direktoriju "/mnt/linux/usr/local", zdaj me
pa zanima ali mora biti ta datoteka "locall" tudi v "/usr/local"?

2. Ali lahko zdaj zbrisem direktorij "/usr/local" oziroma bi imel v tem
direktoriju samo datoteko "locall"?
3. Kaj sploh naredi simbolicna povezava in v cem se razlikuje od t.i. hard
link?

Pa se nekaj me zanima. V programu System Information(GNOME) mi napise da
imam zasedenega 97% spomina. V linuxu mi res vse zelo pocasi dela. Imam
racunalnik PII Celeron 266Mhz at 361Mhz in 64MB RAM-a. Kaj naj naredim?

Hvala in lep pozdrav, Gasper Rajsek.