[ LUGOS-PROG ] Prostor na disku

Jure Koren jure at kiss.uni-lj.si
Mon Apr 2 14:03:41 CEST 2001

On Mon, Apr 02, 2001 at 01:54:33PM +0000, GaPe wrote:
> Pozdravljeni!
> Poglejte, moj problem je ta, da mi zmankuje prostora na particiji, kjer
> imam /, samo se 40MB!!
> Zdaj sem pa jaz v PartitionMagic-u 5.0 odvzel C(win98) particiji 1.5GB in
> dolocil da je zdaj ta 1.5GB velika particija Linux particija.
> Zdaj pa mene zanima, kako bi naredil, da ko bi paketke *.RPM instaliral,
> bi mi jih instaliral na /mnt/linux
> in ne na /?
> Ali obstaja kaksna moznost da bi particiji / in /mnt/linux zdruzil?

Navadno se tega lotis tako, da particijo, ki jo imas pod /mnt/linux
enostavno mountas v /usr/local (na primer, ta direktorij pogosto
zasede veliko), ali pa skopiras (cp -av /usr/local /mnt/linux) zadeve
na novo particijo in potem nastavis symlink (ln -s /usr/local
/mnt/linux/usr/local).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure at kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer