[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Andraz Sraka a at aufbix.org
Fri Jan 9 22:16:16 CET 2009

re

On Fri, 2009-01-09 at 20:45 +0100, Jure Repinc wrote:

> Tudi jaz sem za. Mogoče bi dodali še kako predstavitev Amaroka 2.0 vmes,
> recimo tudi kake 10-20 minut?

Lahko jaz pripravim 10minut se Amarok2 :)

> Potem bi sedaj spremenjeni program bil nekako tak:
> 18:00 - Predstavitev KDE 4(.2) (Andrej Vernekar)
> 18:30 - Plasma and Lancelot (Ivan Čukič)
> 19:00 - Amarok 2 (? se kdo javi ?)

prevzamem ..

> 19:15 - Adijo, DCOP; zdravo, D-Bus! (Gašper Fele-Žorž)
> 19:30 - Delavnice
> 	# Izdelava teme za Plazmo (Jure Repinc)
> 	# Izdelava gradnika za Plazmo (Ambrož Bizjak)
> 	# Kako pomagati s prevajanjem (Andrej Vernekar)
> 20:30 - Pogostitev/druženje/pijača/zabava

Super program! Zdaj je pa potrebno ves folx pripravit da pride. Jure,
kako je z predavatelji, kaj mora Lugos zrihtati. Se bos ti malo bolj na
UO obrnil, da ti bodo uredili kar je treba?

> Pa verjetno bi tudi bilo dobro, da se vsi (predavatelji in Kiberpipa)
> enkrat pred samim dogodkom še srečamo, da se vse domenimo, kako bo vse
> potekalo, pa kaj je treba nastavit na računalnikih za delavnico, pa da
> si razdelimo prostore pa to.

Ti bi prav imel neke delavnice? To bi bilo potrebno vsekakor zbirati
prijave, ker drugace ne vemo s cim bomo imeli opravka?

> Stestiramo da bo izhod na projektorje zagotovo delal :)

To se proba urediti tisti dan, 2h pred pricetkom ..

> Pa da se tudi zmenimo, kako potem začet zadevo oglaševat po medijih.
> Recimo da bi bil ta sestanek v torek 20. januarja po POT predavanju?

Sestanek imamo lahko ze po naslednjem POT-u po 20h?

lp,
 Andraz

--
BOFH excuse #16:

somebody was calculating pi on the server