[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Fri Jan 9 20:45:39 CET 2009

On Friday 09 of January 2009 11:45:08 Andraz Sraka wrote:

> Jaz sem takoj za! 10min, tam 3-5 slideov .. bo super. Andrej, Jure?
>
> lp,
>  Andraz
Tudi jaz sem za. Mogoče bi dodali še kako predstavitev Amaroka 2.0 vmes,
recimo tudi kake 10-20 minut?

Potem bi sedaj spremenjeni program bil nekako tak:
18:00 - Predstavitev KDE 4(.2) (Andrej Vernekar)
18:30 - Plasma and Lancelot (Ivan Čukič)
19:00 - Amarok 2 (? se kdo javi ?)
19:15 - Adijo, DCOP; zdravo, D-Bus! (Gašper Fele-Žorž)
19:30 - Delavnice
	# Izdelava teme za Plazmo (Jure Repinc)
	# Izdelava gradnika za Plazmo (Ambrož Bizjak)
	# Kako pomagati s prevajanjem (Andrej Vernekar)
20:30 - Pogostitev/druženje/pijača/zabava

Pa verjetno bi tudi bilo dobro, da se vsi (predavatelji in Kiberpipa) enkrat
pred samim dogodkom še srečamo, da se vse domenimo, kako bo vse potekalo, pa
kaj je treba nastavit na računalnikih za delavnico, pa da si razdelimo
prostore pa to. Stestiramo da bo izhod na projektorje zagotovo delal :) Pa da
se tudi zmenimo, kako potem začet zadevo oglaševat po medijih. Recimo da bi
bil ta sestanek v torek 20. januarja po POT predavanju?

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/