[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Sat Jan 10 15:24:48 CET 2009

On Friday 09 of January 2009 22:16:16 Andraz Sraka wrote:
> re

> Lahko jaz pripravim 10minut se Amarok2 :)
Super.

> Super program! Zdaj je pa potrebno ves folx pripravit da pride. Jure,
> kako je z predavatelji, kaj mora Lugos zrihtati. Se bos ti malo bolj na
> UO obrnil, da ti bodo uredili kar je treba?
Predavatelji so kontaktirani (čakam samo še odgovor Ivana). Tako da glede tega
je potem zrihtano. Če Ivan slučajno ne bo mogel, ali pa je pridobivanje vize
predolgo (glede na to kar sem od ljudi slišal je obupno) potem pač predavanje
o Plazmi prevzamem jaz. Glede ostalega pa mislim da nič kaj več ni, da bi
moral Lugos še zrihtat. Razen če sem na kaj pozabil pomisliti. Zloženke o
Lugosu do takrat bodo, če se ne motim? Andrej? Mogoče bi kako zastavo še nucal
od Lugosa pa kak velik logotip od KDE?

> Ti bi prav imel neke delavnice? To bi bilo potrebno vsekakor zbirati
> prijave, ker drugace ne vemo s cim bomo imeli opravka?
Ne bi bilo napak ja. Mogoče kaka stran na internetu z obrazcem, da izbereš
katero delavnico bi rad obiskal pa da vpišeš svoje ime pa e-mail pa mogoče kak
komentar zraven in se to potem u bazico sharni. Potem bi potreboval še nekoga
ki bi to na hitro naredu.

> To se proba urediti tisti dan, 2h pred pricetkom ..
Zmenjeno.

> Sestanek imamo lahko ze po naslednjem POT-u po 20h?
Se pravi v torek 13. januarja ob 20:00. Če so vsi za in prosti tudi lahko. Jaz
lahko pridem. Ostali?

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--