[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Jan 7 16:00:43 CET 2009

On Wed, 2009-01-07 at 15:49 +0100, Jure Repinc wrote:
> Hja to je bilo res kar malo žalostno. Verjetno je bila preveč
> specifična tema za naš mali prostor. Pa še bolj slabo sem to oglaševal
> tako da. Bo treba tole za KDE 4.2 kar malo bolj oglaševat pa tudi to
> bo pomagalo da je bol splošna tema.

Par zadev od vcerajsnega pogovora na Pipinih odprtih terminih ..

[-] Moj cilj je vsaj 50 ljudi (ki niso organizatorji in predavatelji) /
    Andrej bo zadovoljen ze z 30 ljudmi :)

[-] Potrebno povabiti ljudi osebno; tudi tiste, ki so vcasih sodelovali
    z Lugosom ali prevajali karkoli znotraj lugos-slo

[-] .. potrebno "izbezati" ljudi ven iz svojih "lukenj" (TM) - na kaksen
    nacin in po katerih kanalih se se ugotavlja. Verjetno najboljsi
    pristop osebni mail in prijasni telefonski klic :)

[-] povabiti tudi neke ne-KDE ljudi iz OS skupnosti pri nas in tudi za
    njih narediti zadevo zanimivo. Mogoce res tako, da se prikaze KDE
    na onih Nokia telefonih itd :)

Andrej, Klemen sem se kaj pozabil?

Lugos-org - tle vse mrtvo?

lp,