[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed Jan 7 16:55:21 CET 2009

On Wednesday 07 of January 2009 16:00:43 Andraz Sraka wrote:

> Par zadev od vcerajsnega pogovora na Pipinih odprtih terminih ..
>
> [-] Moj cilj je vsaj 50 ljudi (ki niso organizatorji in predavatelji) /
>     Andrej bo zadovoljen ze z 30 ljudmi :)
Uf 50. To bi blo pa že super.Bi jaz tudi bil pomoje že kar s 30 zadovoljen. No
ja se bomo potrudil tole čimbolj raztrobit okol pa bomo videli

> [-] Potrebno povabiti ljudi osebno; tudi tiste, ki so vcasih sodelovali
>     z Lugosom ali prevajali karkoli znotraj lugos-slo
Mogoče bi bilo dobro da začnemo na Wiki kar en seznam s temi osebki?

> [-] .. potrebno "izbezati" ljudi ven iz svojih "lukenj" (TM) - na kaksen
>     nacin in po katerih kanalih se se ugotavlja. Verjetno najboljsi
>     pristop osebni mail in prijasni telefonski klic :)
>
> [-] povabiti tudi neke ne-KDE ljudi iz OS skupnosti pri nas in tudi za
>     njih narediti zadevo zanimivo. Mogoce res tako, da se prikaze KDE
>     na onih Nokia telefonih itd :)
Jaz bom, ko bo program zaključen še na svojem blogu ga objavu, ki je tud
zagregiran na Planet KDE, tako da Slovenci ki ga berejo bodo že tam videl to.
Potem sem se tud že zmenu da bodo na KDE Forumu vsem uporabnikom par dni pred
začetki zabav vsem uporabnikom poslali en sporočilo glede tega. Potem pa še na
slovenske novičarske strani malo. Na Facebook bo gotovo to, so pri Kiberpipi
zelo pridni z objavljanjem dogodkov tu. Potem je še kak Twitter in podobno.

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/