[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Jan 7 15:48:39 CET 2009

re Jure

On Wed, 2009-01-07 at 15:41 +0100, Jure Repinc wrote:
> Evo moj predlog bi biv recimo nekako tak:
> 18:00   Predstavitev KDE 4(.2) (Andrej Vernekar)
> 19:00   Plasma and Lancelot (Ivan Čukić)
> 20:00   Delavnice
>           Izdelava teme za Plazmo (Jure Repinc)
>           Izdelava gradnika »Pozdravljen svet!« (Ambrož Bizjak)
>           Kako pomagati s prevajanjem (Andrej Vernekar)
> 21:00   Pogostitev/druženje/pijača/zabava
>
> Bom takoj kontaktiral še Ambroža če bi bil pripravljen tole vodit.

Vceraj smo se z Andrejem in Klemnom malo pogovarjali o zadevi in je
mogoce malo v toliko problematicno, da je zadeva sredi tedna in da
dvomim, da bo se kaj aktivnosti po 21h, rezen mogoce posameznikov. Kaj
bi bilo, ce bi mogoce posamezna predavanja skrajsali na 20min-30min pa
tako uradni del do 20h koncali, ter potem od 20h zaceli ze z pijaco in
se vecjim druzenjem? Seveda spet odvisno od udelezbe in interesa
posameznikov ..

Drugace pa tudi tvoj predlog ni sporen oz. prostor imamo, cas verjetno
tudi ..

lp,
 Andraz
--