[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed Jan 7 15:41:55 CET 2009

On Monday 05 of January 2009 09:59:10 Andraz Sraka wrote:
> Ce zberemo nek program, predavatelje in dodatno vsebino; se gremo lahko
> tudi razsirjen program. Tako, da predlagam, da kar pripravis konkretne
> predloge in kontaktiramo konkretne ljudi, pa bomo videli ..
Evo moj predlog bi biv recimo nekako tak:
18:00	Predstavitev KDE 4(.2) (Andrej Vernekar)
19:00	Plasma and Lancelot (Ivan Čukić)
20:00	Delavnice
	  Izdelava teme za Plazmo (Jure Repinc)
	  Izdelava gradnika »Pozdravljen svet!« (Ambrož Bizjak)
	  Kako pomagati s prevajanjem (Andrej Vernekar)
21:00	Pogostitev/druženje/pijača/zabava

Bom takoj kontaktiral še Ambroža če bi bil pripravljen tole vodit.

> Ti ga poznas? Ga znamo kako prepricat da pride? Glede na, da se iz
> Srbije je treba to zdajle zaceti urejati zaradi vizuma, ki ga verjetno
> on potrebuje, da pride v Slovenijo.
Ja no, se poznamo tako z IRCa, pa kot smo se malo srečali na Akademy pa tak.
Mu bom takoj poslal e-mail in ga vprašal, če bi ga zanimalo.

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/