[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Wed Jan 7 16:39:11 CET 2009

On Wednesday 07 of January 2009 15:48:39 Andraz Sraka wrote:
> re Jure

> Vceraj smo se z Andrejem in Klemnom malo pogovarjali o zadevi in je
> mogoce malo v toliko problematicno, da je zadeva sredi tedna in da
> dvomim, da bo se kaj aktivnosti po 21h, rezen mogoce posameznikov. Kaj
> bi bilo, ce bi mogoce posamezna predavanja skrajsali na 20min-30min pa
> tako uradni del do 20h koncali, ter potem od 20h zaceli ze z pijaco in
> se vecjim druzenjem? Seveda spet odvisno od udelezbe in interesa
> posameznikov ..
Ja tudi sam bi raje videl da bi se predavanja končala prej ja. Tako da bi bilo
verjetno res bolje da so dolga samo kakih 30 min. Če bo le dovolj za vse
povedat. No verjetno ne bo take hude panike če se kako minutko prekorači ampak
ciljat bi pa res bilo dobro na 30min.

> Drugace pa tudi tvoj predlog ni sporen oz. prostor imamo, cas verjetno
> tudi ..
Kul. Upam da so delavnice dovolj zanimive in preproste, da bo tole šlo pa da
se ne bodo ljudje ustrašil na eno it.

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--