[LUGOS-ORG] Program za KDE 4.2 srečanje vKiberpipi

Andraz Sraka a at aufbix.org
Mon Jan 5 09:59:10 CET 2009

re

On Mon, 2009-01-05 at 09:20 +0100, Jure Repinc wrote:

> Drugače me pa zanima, če bi mogoče bilo možno to srečanje prestavit na
> kako uro prej. Recimo na 18:00. Nekateri, ki sem jim povedal že prej
> za to srečanje so me spraševali, če bi to bilo možno. Predvsem zaradi
> avtobusov/vlakov za odhod domov.

Naceloma lahko prestavimo oz. naredimo event ze ob 18h? Bomo imeli
toliko programa? Namrec ker je vsa stvar konec meseca si lahko se
privoscimo tudi to spremembo.

> Pa če bi imeli kako uro prej bi mogoče lahko še malo razširili
> program, da nebi bilo samo Andrejevo predavanje o KDE 4.2. Mogoče bi
> še kakega daljšega ali pa raje nekaj krajših.

Lahko kaj pripravimo? Lahko Lugos kaj pripravi / lahko Kiberpipa mogoce
zorganizira kaksno "zakusko" in manjsi zur. Klemen, kaj pravis .. se
lahko v Kiberpipi kaj takega izvede konec meseca?

> [...]
> program. Recimo, da bi izrecno dali v program kake majhne delavnice,
> recimo eno za prevajanje KDE, eno pa za pisanje preprostega plazmoida
> ala "Pozdravljen svet". Verjetno bi ti dve delavnici lahko potekali
> kar hkrati,če bi bilo treba. Razen če bi mogoče to bilo tudi snemano
> na video, kot predavanje, in bi potem zaradi tega mogoče bilo bolje da
> je ločeno, pa da si potem lahko ljudje kadarkoli pogledajo posnetek v
> arhivu. Pač se zbere skupina okrog vodje delavnice pa staknejo glave
> skup pa si pogledajo kako se stvari streže.

Ce zberemo nek program, predavatelje in dodatno vsebino; se gremo lahko
tudi razsirjen program. Tako, da predlagam, da kar pripravis konkretne
predloge in kontaktiramo konkretne ljudi, pa bomo videli ..

> Švicarjem je na svojo prireditev uspelo dobiti tudi Aarona Seiga kot
> gosta. Bi mogoče kaj podobnega bilo smiselno in izvedljivo tudi za
> nas? Recimo, da bi povabili Ivana Čukiča iz Srbije, avtorja Lancelota.

Ti ga poznas? Ga znamo kako prepricat da pride? Glede na, da se iz
Srbije je treba to zdajle zaceti urejati zaradi vizuma, ki ga verjetno
on potrebuje, da pride v Slovenijo.

> Bi mu mogoče potem Lugos lahko povrnil stroške obiska? Mogoče bi to
> bila tudi kaka dobra priložnost za navezavo kakih stikov/sodelovanje s
> srbskim LUGom?

Lugos - mnenje? UO mnenje?

> Pa še to, kdaj bi bilo potem najbolje to povabilo na to srečanje malo
> porazposlat na Slo-Tech/forume/... Bi teden dni pred tem bilo v redu,
> se pravi torek 20.? Ali je to mogoče prehitro?

Ja, definitivno enkrat po 15.1. je potrebno zaceti ..

lp,
 Andraz
--
Humppa all the way!