[LUGOS-ORG] [Fwd: Spletna stran Lugosa]

Jure Repinc jlp at holodeck1.com
Tue Nov 11 21:37:31 CET 2008

On Sunday 09 of November 2008 22:05:24 Andraz Sraka wrote:
> Taksne spodnje ponudbe seveda ne dobis vsak dan in slabo leto nazaj se
> je o tem govorilo, pa se nismo zdramili .. zdaj se je clovek sam od sebe
> ponudil oz. spomnil. Bomo tudi to priloznost izpustili iz rok??
Vsekakor je treba ponucat tole ponudbo.

> Jure, kdo daj v glavnem skrbi za spletno stran? Si se vedno ti najbolj
> aktivna oseba? Ce lahko mogoce ti z Rokom dogovoris okoli tega in
> porines zadevo naprej? Ce boste rabili karkoli postoriti na sistemski
> ravni na strezniku in Plone-u .. imate moj support zagotovljen, kolikor
> bo v moji moci (ampak mislim, da sem jaz v tej zgodbi se najmanj
> problematicen)
Ja, trenutno še vedno poskušam čimvečkrat dodat kako novico, tu mi včasih
priskoči na pomoč še Matej. Tudi dogodke v koledar poskušam dodajat kakor
hitro zvem za kako stvar. Glede same strani trenutno ni kaj takega za
postorit, razen izgleda kjer pa bo kot kaže spet največji problem dobit kakega
dobrega oblikovalca da vse pripravi Roku. No pa še malo sem razmišljal da bi
dodali na stran kak preprost način za naročilo kake Lugos majčke, so me o tem
spraševal že na 1. dnevu odprte kode kako naročit, pa tudi večkat se pojavi
kaka e-pošta kako to dobit. Aha pa to bo enkrat za pogledat zakaj pride do
napake, ko posušamo na stran dat sliko JPEG. Trenutno kar PNGje dajemo kar
dela OK.

Drugače pa ja, se kar javim, da skupaj z Rokom delam na tem. Bomo gotovo
sproti še kaj našlli za izboljšt pa dodat na stran. Sem pa tudi že nekaj
mesecev nazaj razmišljal če bi mogoče bilo dobro kupit kako knjigo o Plone, ki
bi bila na voljo komurkoli, ki bi pač skrbel nek čas za Lugosovo stran. Če se
seveda sploh splača kako nabavit. Mogoče je že vsega dovolj na internetu. Bo
verjetno Rok spet najbolje vedel glede tega.

Lep pozdrav,
Jure "JLP" Repinc

--
JLP's Blog - http://jlp.holodeck1.com/blog/