[LUGOS-ORG] [Fwd: Spletna stran Lugosa]

Andraz Sraka a at aufbix.org
Wed Nov 12 00:32:22 CET 2008

On Tue, 2008-11-11 at 21:37 +0100, Jure Repinc wrote:
> Ja, trenutno še vedno poskušam čimvečkrat dodat kako novico, tu mi
> včasih priskoči na pomoč še Matej. Tudi dogodke v koledar poskušam
> dodajat kakor hitro zvem za kako stvar.

No mogoce bi bilo fino, da bi imeli en tak mail za obvestila, da bi
prejel ves ta spam in ga po lastni presoji objavljal .. prav tako
navezat RSS feede sorodnih site-ov na nas itd ..

> No pa še malo sem razmišljal da bi dodali na stran kak preprost način
> za naročilo kake Lugos majčke, so me o tem spraševal že na 1. dnevu
> odprte kode kako naročit, pa tudi večkat se pojavi kaka e-pošta kako
> to dobit.

No .. tudi Bostjan se je enkrat javljal z neko LDAP integracijo :)

> Aha pa to bo enkrat za pogledat zakaj pride do napake, ko posušamo na
> stran dat sliko JPEG. Trenutno kar PNGje dajemo kar dela OK.

Mogoce ne bi bilo slabo, ce midva enkrat v priliki nadgradiva plone ..
kolikor sem zgledal je bilo kar nekaj minor releasov, ki vkljucujejo
tako varnostne popravke, kot odpravo dolocenih napak. Ena meddrugim je
seveda tudi RSS feed od drugje. Ce v prejsni verziji ni delal update, v
trenutni ne dela prikaz za uporabnika, ki ni prijavljen v sistem :(

> Drugače pa ja, se kar javim, da skupaj z Rokom delam na tem. Bomo
> gotovo sproti še kaj našlli za izboljšt pa dodat na stran.

Super!

> Sem pa tudi že nekaj mesecev nazaj razmišljal če bi mogoče bilo dobro
> kupit kako knjigo o Plone, ki bi bila na voljo komurkoli, ki bi pač
> skrbel nek čas za Lugosovo stran. Če se seveda sploh splača kako
> nabavit. Mogoče je že vsega dovolj na internetu. Bo verjetno Rok spet
> najbolje vedel glede tega.

PDF ti lahko posredujem .. ampak mislim, da si lahko privoscimo tudi
tiskano knjigo. Ce LUGOS zagotovi, da mi bo poravnal stroske, lahko jaz
zalozim oz. zrihtam ustrezne knjige ob naslednji moji Amazon posiljki,
kar bo se pred koncem meseca :)

lp,
 Andraz

--