[LUGOS-ORG] [Fwd: Spletna stran Lugosa]

Andraz Sraka a at aufbix.org
Sun Nov 9 22:05:24 CET 2008

re odporniki :)

Taksne spodnje ponudbe seveda ne dobis vsak dan in slabo leto nazaj se
je o tem govorilo, pa se nismo zdramili .. zdaj se je clovek sam od sebe
ponudil oz. spomnil. Bomo tudi to priloznost izpustili iz rok??

Jure, kdo daj v glavnem skrbi za spletno stran? Si se vedno ti najbolj
aktivna oseba? Ce lahko mogoce ti z Rokom dogovoris okoli tega in
porines zadevo naprej? Ce boste rabili karkoli postoriti na sistemski
ravni na strezniku in Plone-u .. imate moj support zagotovljen, kolikor
bo v moji moci (ampak mislim, da sem jaz v tej zgodbi se najmanj
problematicen)

lp,
 Andraz