[LUGOS-ORG] Kaj lahko spletna stran naredi za nas

Gašper Zavrl gasper.zavrl at volja.net
Sat Sep 15 20:24:58 CEST 2007

Mislim, da bomo z takšni debatami glede motorja ki bo poganjal spletno
stran zavlekli zadeve še globoko v naslednje desetletje.
Jaz pravim, da je potrebno urediti neko vsebinsko zasnovo iz katere bi
potem štartali (ne glede na motor), ker po pravici povedano
veliko stvari se da narediti z marsikaterim "motorjem". Npr. Joomla ima
veliko modulov, ki bi jih lahko uporabili da bi spletna stran delovala
tudi kot blog, oz. del strani kot blog, ima galerijo za slike iz
različnih festov, ima module za prijavo na kakšne dogodke, pa še bi se
dalo naštevat
Pa ne mislim da bi sedaj morali vzeti joomlo, ker takšnih in drugačnih
CMS (Content Management System - za tiste ki mogoče ne vedo).
Moje mnenje je da se zadeva naredi čimbolj preprosta (predvsem zaradi
naključnih obiskovalcev, ki mogoče niso tako vešči uporabe interneta)
Stvari je treba pogrupirat približno nekako tako kot so stvari že sedaj
narejene (novice, projekti, društvo, dogodki).
Na prvi strani bi prikazal naslednje:
- Zadnje tri novice (lahko samo naslove oz. nek prikaz kot blog vnos)
- Trenutno najbolj aktivne projekte (npr. oz. 5 najbolj aktivnih projektov)
- Zadnji dogodki
- Mogoče kakšna pogosta vprašanja o linuxu
- Ter download area z odprtokodnimi programi, kjer bi se predstavili nek
program meseca, kar mislim da ne bi predstavljalo preveč dela, da bi se
enkrat mesečno zamenjal program (magari nekaj takega kot je na sourceforgu).
Mislim da bi morala spletna stran biti neka združitev bloga z portalom,
kot neko izhodišno točko na več področij

lp,
Gašper

P.s.
Preveč se ukvarjamo z stvarmi ki so zadaj in dejansko uporabnikom strani
ne bo nič pomenili al teče lugos na wiki-ju, joomli, ali pa php-nuku, če
itak ne bo pametne vsebine gor.

Andraz Sraka pravi: